BENİM KARDEŞİM ÖZÜRLÜ( İNŞALLAH CENNETLİK)

Zaman öyle bir zaman ki insanlar farklı düşünme yönlerini köreltmiş. Görmeyi unutmuş, sadece bakar olmuş!Oysa bir görse görüntünün ardındaki gerçekleri sırları anlayacaktır. Görse üzülünülecek, vahlanacak şeylerin aslında bir nimet olduğunu anlayacaktır!

Benim özürlü bir kardeşim var!Özürlü diyorum çünkü bu kelimeyi kullanmadığım zaman insanlar kavrayamıyorlar ne demek istediğimi.. Kardeşim 10 yaşında fakat 4 yaşında gibi. Zayıf, güçsüz.. düzgün konuşamıyor, yürüyemiyor.. Aklı da bizimki gibi değil elbette… Yani insanların adlandırdığı kadarıyla o bir özürlü!Ah öyle nefret edyorum ki özürlü kelimesini kullanmaktan!ama başka türlü de ifade edemiyorum. Neyse… Kardeşim böyle bir insan olsa da dünyadaki en sıcak kanlı insandır.. herkesi, yoldan geçenleri bile sever. Böylece o da sevilir. Masmavi gözleri var hayata bilmeden bakan!Aslında bir çok şeyin farkında ama yine de çok saf, masumdur.
Onu dışarı çıkartırız. Yürüyemediği için ya taşırız ya da el arabasıyla götürürüz. Aslına bakarsanız insan içinde olmayı çok sever bu yüzden sık sık dışarı çıkmak ister. Dışarı çıktığımızda insanları gözlerim. Ah bazı insanlar öyle zavallı ki!Benim cennetlik, biricik kardeşime kimi tiksintiyle, kimi acımayla az bi kısmı ise sevgiyle bakar!Ah bi de kendini bilmez koca karılar yok mu? Onlar da kendince yorum yaparlar. BAK GÖRÜYO MUSUN ÇOCUĞUN HALİNİ. VAH ZAVALLI. NE GÜNAHI VARDI Kİ ALLAH BÖYLE YAPMIŞ. VALLA ÇOK YAZIK. ALLAH KİMSEYE VERMESİN!!!… İşte böyle diyenlerin bakış açısı körelmiş, sadece bedeni görür olmuş, düşünme yeteneğini kaybetmiş insanlardır. Onlar ne kadar da zavallılar. Bilmiyormular mı Allah`ın büyüklüğünü? İnsanlar hesap verirken, kendi yaptıkları ve yapmadıkları için hesap vereceklerini bilmiyorlar mı? . Bilmiyormular? Dünyada yaptıklarınla yargılanacağını bilmiyorlarmı? !BİLMİYORLAR EFENDİM BİLMİYORLAR!Bilen öyle der mi? Bilen özürlü insanları gördüğünde kendi haline ağlar!neden mi? Ben bedenimin hesabını nasıl vereceğim? Allah`ın bana verdiklerine şükrettim mi, onları Allah yolunda tükettim mi, özürlülerin hesabı bence daha hafif olucak! Cennete kimin girip girmeyeceğini tabii ki Yaratıcımız bilir, Allah akıl etme yeteneği kendilerine verilmeyenlerin imtahanının olmadığını söyler bu sebeple kimbilir belki Allah kimilerini hemen cennetine alacak. Aslında insan ben ne olucağım diye düşünmelidir? Özürlünün önünde durup, dalgayla, acımayla ya da tiksintiylke bakıcağına.. !Bizler daha zavallıyız arkadaşlar!Belkide asıl bizlerin çoğunluğu özürlüyüz kulluk vazifelerini yerine getirmemekle, onlar değil.. Bir özürlü insan gördüğünüzde yapacağınız en iyi şey onlar da sizinmiş gibi davranmanızdır!Hatta en güzeli, gerçeği, onların bizlerden üstün olduğunu hatırlatmaktır.. BAKIŞ AÇINIZI KUR`AN A GÖRE BELİRLEYELİM ARKADAŞLAR.. BEDENİ DEĞİL ARDINDAKİ GERÇEĞİ GÖRELİM.. S. A SAYGILARIMLA…

Yazar : RUMEYSA YÜKSEL

 


About the Author
Author

Dini Yazilar

Comments (1)
  • Avatar

    Fikret Arman Jul 16 2013 - 18:11 Reply

    Çok güzel yazmışsınız Kardeşim. Bizler ibret almaktan, Kuran’ı okuyup anlamaktan, O’nu anlayıp düşünmekten çok uzak bir ümmetiz. Güya dindar görünüp, dinsiz yorumlar yapmaktan kurtaramıyoruz kendimizi.

    Sağlık ve sevginiz eksilmesin.
    Selam ve Dua ile,

Leave a reply

Name (required)

Website